معرفی بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا
نوشته شده توسط : gheirati

تور آنتالیا از آن تورهای خارجی پر طرفدار در جهان و به خصوص در کشور ایران است. شهر آنتالیا پس از استانبول شهر مهم و توریستی ترکیه می‌باشد که از سراسر جهان توریست‌ها را جذب می‌کند. هتل‌های آنتالیا از نظر لاکچری بودن در بین گردشگران تمام دنیا شناخته شده هستند. اقتصاد مردم شهر آنتالیا تنها از توریست‌ها تامین می‌شود. در واقع اگر شما به دنبال رزرو تور خارجی کم هزینه و در عین حال لوکس هستید، یکی از گزینه‌های پیش رویتان سفر به آنتالیا است.

با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله 4 تا از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا را به شما معرفی کنیم.

جهت رزرو تور آنتالیا به آژانس مسافرتی "های تور" مراجعه کنید.

 

هتل مردان پالاس آنتالیا

اگر به دنبال یکی از گران قیمت‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های آنتالیا هستید پس لامز است با هتل مردان آنتالیا آشنا گردید. این هتل در سال 2009 تاسیس شده و لاکچری‌ترین هتل در مناطق مدیترانه و حتی اروپا نام گرفته است. ویژگی خارق العاده این هتل استخر مجهز و بزرگ و آکواریومی بی نظیر با 2400 نوع گونه‌ی ماهی می‌باشد. از دیگر شگفتانه‌های هتل مردان پالاس استفاده از طلا، کریستال و مرمر ایتالیایی اصل در ساخت بنای کلی این عمارت است.

ویو این هتل از طرفی رو به استخر بسیار بزرگ و از طرفی دیگر به سمت کوهستان‌های بکر و زیبا می‌باشد. هتل مردان پالاس ظرفیت 560 مسافر را دارد و مجهز به 8 رستوران فاخر و انواع امکانات لوکس است. لازم است بدانید کلاس قیمت این هتل با توضیحاتی که داده شد بسیار بالا می‌باشد.

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

یکی دیگر از هتل‌های آنتالیا که در بین گردشگران شناخته شده است، همین هتل گرانادا لاکچری می‌باشد. این هتل معماری بسیار مجلل دارد که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. هتل گرانادا لاکچری همانطور که از نامش مشخص است از لاکچری‌ترین هتل‌های 5 ستاره در شهر توریستی آنتالیا می‌باشد. این هتل بیش از 770 واحد اقامتی سوپر لوکس دارد که خدمات فوق العاده‌ای را به مسافران ارائه می‌کنند.

ساحل اختصاصی، چندین استخر، شهر بازی، کلوپ بازی، خدمات بهداشتی یا اسپا و رستوران‌ها و کافی شاپ‌های معتبر بخشی از امکانات این هتل 5 ستاره می‌باشند. لازم است بدانید این هتل در منطقه بلک واقع شده است و منوی غذایی خفن آن یکی از خصایص هتل گرانادا است.

جهت رزرو تور آنتالیا و یا آنچه در این مقاله معرفی می‌شود به آژانس گردشگری "های تور" مراجعه کنید. آژانس ما تخفیفات خوبی را برای مسافران در نظر گرفته و تورهای لحظه آخری مقرون به صرفه‌ای دارد.

 

هتل لند آو لجندز کینگدم

هتل لند آو لجندز کینگدم در واقع یک هتل 5 ستاره لوکس در دل یک مجموعه آبی عظیم است. این هتل خودش یک جاذبه‌ی گردشگری و محلی برای تفریح و سرگرمی می‌باشد. پارک این مجموعه شامل 41 سرسره هیجان انگیز و انواع بازی‌های آبی نظیر چرخ و فلک است. این هتل دارای 380 اتاق با امکانات عالی آسایشی است. ویژگی این هتل اهمیت به کودکان است زیرا اتاق فرزند شما براساس جنسیت صورتی یا آبی خواهد بود. اتاق‌های هتل آو لجندز کینگدم انواع بازی‌های اینترنتی و ایکس باکس‌های خفن را داراست.

این هتل که یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا می‌باشد 11 رستوران دارد که درون یک آکواریوم زیبا قرار گرفته است. با اقامت در آن هتل لحظات عالی را تجربه کنید.

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل مکس رویال از سری هتل‌های آنتالیاست که طرفداران زیادی دارد. این هتل لوکس هر امکاناتی را که تصورش را کنید را داراست. هتل مکس رویال نیز منظره‌ی سرسبز و آبی دارد. زیرا از طرفی درختان احاطه‌اش کرده‌اند و از طرفی دیگر دریایی آبی آرام. هتل 5 ستاره مکس رویال 3 ساحل اختصاصی برای توریست‌های خود دار که می‌توانند از آن استفاده کنند. اتاق‌های این هتل معماری کم نظیری دارد و مجهز به 4 استخر شنا و انواع رستوران‌ها با غذاهای خارجی می‌باشد.

با رزرو هتل انتخابی و مد نظر خود توسط راهنمایی‌های آژانس گردشگری ما می‌توانید از خدمات هتل‌های لوکس این شهر ساحلی استفاده کنید. برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا به سایت گردشگری "های تور" مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: